לוגו ראשי

עו"ד דרור הראל

עו"ד דרור הראל נחשב מזה קרוב לשני עשורים לאורים ותומים בתחום המשפט המסחרי בישראל.
באמתחתו ניסיון משמעותי והיכרות מעמיקה עם מגוון סקטורים במשק, עובדה המאפשרת לו להעניק לקהל לקוחותיו שירות מיטבי וחוצה גבולות, שתכליתו להוביל למימוש זכויותיהם ועמידה ביעדים העסקיים שהציבו לעצמם.
בהשכלתו עורך דין דרור הראל הינו בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובוגר תואר שני במנהל עסקים (Executive M.B.A) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
מזה 15 שנים הוא משמש גם כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל, תקופה במהלכה צבר ניסיון לא מבוטל בשורה רחבה של תחומים, לרבות ייעוץ וליווי חברות מסחריות בארץ ובחו"ל וכן בליווי הקמת מיזמים ישראלים משותפים בארצות הברית.

עורך דין דרור הראל – מקצוענות לאורך כל הדרך

נדבך מרכזי הניצב כנר לרגליו של עו"ד הראל החל מראשית דרכו בעולם המשפט, כוללת את הצבת לקוחותיו במרכז הבמה.
פעילות זו נעשית בעזרת בניית אסטרטגיה משפטית ייעודית והבנת העולם המסחרי על רבדיו השונים.
כמו כן פועל עו"ד הראל על מנת להביא ללקוחותיו ערך ממשי, כזה אשר יעלה בקנה אחד עם צרכיהם העסקיים.

בין תחומי ההתמחות הרבים בהם ניחן עו"ד הראל ניתן למנות עריכה וטיפול בחוזים מסחריים בכל קנה מידה ובמגוון שפות, החל מהסכמי שיתופי פעולה עם ספקים ונותני שירותים, הסכמי שיווק והפצה, הסכמי סודיות ואי-תחרות, הסכמי רישיון והיד עודנה נטויה.

כמו כן, עו"ד דרור הראל מתמחה בטיפול בצוואות וירושות: עריכת צוואה, טיפול בצו ירושה, ערעור על קיום צוואה, התנגדות לצוואה, ביטול צוואה ועוד.

עולם הערכים של עו"ד הראל המבוסס על אמינות ושקיפות מלאה מול לקוחותיו משתלב עם הקפדה יתרה על אמונה בצדקת הדרך והבנה מעמיקה בעולם המשפט על סוגיו השונים, לרבות יכולת ליטיגציה מצוינת מול ערכאות משפטיות שונות ומציאת עמק השווה בין הצדדים על מנת להוביל הסכמים וחוזים איכותיים אשר מקובלים על כלל הצדדים המעורבים.

עורך דין דרור הראל, עורך דין ברחובות

בד בבד, עוסק עו"ד הראל השכם והערב גם בפעילות וולונטרית רחבת היקף, הכוללת את היותו מנטור עסקי בתכנית "קרן שמש" כמנטור ליזמים ובעלי עסקים בתחומים מגוונים המצויים בראשית דרכם.
פעילות משמעותית נוספת כוללת ניהול פורום דיני חברות באתר iLaw, הנחשב כיום לפורטל עורכי הדין הגדול והמוערך בישראל.

קראו גם – עו"ד יניב בוקר

דילוג לתוכן