לוגו ראשי

עו"ד יניב בוקר

תחום דיני המשפחה והגירושין נחשב לאחד מתחומי המשפט הפעילים ביותר בישראל.
מדי שנה מגיעים לפתחו של בית המשפט מספר לא מבוטל של תיקים בעלי מורכבויות שונות, הנוגעים לחייהם של ישראלים רבים המעוניינים למצות את ענייניהם האישיים על הצד הטוב ביותר.

על רקע הרגישות של תיקים אלו, חשוב לפנות לסיוע משפטי על ידי גורמים מקצועיים, אשר ביכולתם להכווין אתכם בצורה המיטבית לטובת מימוש האינטרסים שלכם עד תום.

עו"ד יניב בוקר נחשב שלא בכדי לבעל שם דבר בתחום המשפחה ונוטריון, כמו גם בתחומים מקבילים כדוגמת ירושות וצוואות, מקרקעין ומשפט אזרחי-מסחרי.

צוות המשרד בראשותו של עו"ד בוקר מציב דגש מרכזי על טיפול הוליסטי בכל תיק תוך הקדשת מלוא תשומת הלב המשפטיים עד לרמת הפרטים הקטנים, לרבות מתן פתרונות יעילים ואופרטיביים לפי צורך.

כחלק מניסיונו העשיר אותו צבר במסגרת הקריירה המשפטית עד כה, שימש בעברו עו"ד בוקר כגורם האמון על תיקי סיוע משפטי במשרד הרווחה (מחוז ירושלים) בתחום דיני המשפחה, זאת בשילוב עם מאות תיקים מגוונים אותם ניהל נאמנה במשך למעלה משני עשורים.

עו"ד יניב בוקר – איתכם לאורך כל הדרך

לאור הניסיון הרב שצבר עד היום עו"ד בוקר בניהול מאות תיקי גירושין ומשפחה, כולל יכולת ליטיגציה מעוררת השתאות מול שתי הערכאות המשפטיות המוסמכות (בית משפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני) הצליח האחרון לזקוף לזכותו הצלחות מוכחות בשטח.
אלו הובילו את מיוצגיו הנמנים על פני כלל האוכלוסיות והמגזרים להישגים בלתי נלאים, בדרך לפתיחת דף חדש בחייהם ושיפור משמעותי במצבם האישי והמשפחתי כאחד.

תחום נוסף בו מתמחה עו"ד בוקר כולל עריכת הסכמי גירושין בהסכמה וניסיונות גישור לטובת צמצום סכסוכים ומחלוקות על בסיס הבנה וכבוד הדדי, עוד בטרם הגיעו לכדי הכרעה משפטית.

עו"ד בוקר ניחן כפדנט המקפיד על ניהול כל תיק בצורה מסורה, מושקעת ודיסקרטית, הכוללת גם גילוי רגישות כלפי נושאים בעלי השלכות אישיות מרחיקות לכת.
לראיה, לקוחותינו השונים מביעים את אמונם במשרד פעם אחר פעם.

דילוג לתוכן