לוגו ראשי

מדריך: השכונות המובילות בחיפה

אחת ולתמיד – איפה הכי כדאי לקנות דירה?
שכונות מובילות בחיפה – מדריך מיוחד מבית פתרונות נדל"ן.

חיפה על המפה

ממש לא מדובר רק בקלישאה הלקוחה מעולמות הכדורגל (מכבי חיפה) והספורט, אלא במציאות בשטח שמקורה בעיר השלישית בגודלה בישראל.
בימים אלה ניצבת חיפה בתנופת פיתוח חסרת תקדים והיערכות לקראת קליטה של עשרות אלפי תושבים נוספים שצפויים לעבור להתגורר בתחומה במהלך השנים הקרובות.

שתפו

שכונות מובילות בחיפה שווה לכם לקרוא - העיר שלי

שורה של תכניות ופרויקטים חדשים אשר כבר אושרו במסגרת הוועדה המקומית לתכנון ובניה, כמו גם על ידי עיריית חיפה וגורמים נוספים, עתידות לפתח את הנוף האורבני החיפאי ללא הכר, בדגש על בניה מודרנית, ירוקה וכזו שנועדה להיטיב עם התושבים על הצד הטוב ביותר.

בין אם הנכם משקיעים המחפשים אחר נכס מניב עם תשואה גבוהה ככל הניתן, או לחלופין במידה ואתם משפרי דיור או משפחות צעירות עם ילדים המעוניינות באיכות חיים בשילוב עם קהילה תוססת, נגישות לצירי תנועה מרכזיים, כמו גם קרבה למרכזי פנאי ותעסוקה, הרשו לנו להציג בפניכם כמה המלצות לשכונות אטרקטיביות במיוחד, בהן תוכלו למצוא היצע אטרקטיבי למדי של דירות למכירה בחיפה.

שכונות מובילות בחיפה – העיר התחתית

אחד האזורים המבוקשים ביותר בחיפה הזוכה בשנים האחרונות למתיחת פנים של ממש, כשהיא מחזירה אליה אט אט את המוניטין שאפיין אותה במשך שנים.
בזכות תוכניות פיתוח משמעותיות (מהלך התחדשות עירונית רחב היקף הקרוי "חיפה 2030") גורסים גורמי נדל"ן שונים כי שיעור מחירי הדירות בה צפויים להאמיר בשנים קרובות, כך שבהחלט מדובר כשכונה בעלת פוטנציאל רב ששווה לבחון אותה מקרוב.

שכונות מובילות בחיפה – נווה שאנן

שכונה נוספת שעתידה להתחדש בצורה משמעותית היא נווה שאנן הוותיקה, הנחשבת לשכונה הגדולה ביותר בחיפה עם קרוב ל-50 אלף תושבים, המהווים כ-15 אחוז מאוכלוסיית העיר כולה.
על פי ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם, שהציגה ב-2020 תכנית מקיפה לפיתוח השכונה, יושם דגש מרכזי לטובת שמירה על מאפייניה ההיסטוריים תוך הסתכלות אל אתגרי העתיד, ובשילוב חשיבה מתקדמת על בסיס פיתוח סביבה בת-קיימא.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על דירות למכירה בחיפה והסביבה?
משרד התיווך פתרונות נדל"ן ישמח להעניק לכם ליווי מקצועי באיכות ללא פשרות.

קראו גם – התחדשות עירונית חיפה קבוצת אבי רחמים

דילוג לתוכן