לוגו ראשי

פתרונות נדל''ן, משרד התיווך המוביל בחיפה

למכור נכס נדל”ן הינו תהליך מורכב ודורש מקצועיות רבה במגוון צמתים.
משרד תיווך בחיפה פתרונות נדל”ן והצוות הרחב והמקצועי שלה יודע להביא את התוצאה הטובה ביותר בתהליך הכי מקיף ונוח עבור הלקוח, אנו יודעים להביא ערך מיוחד ב-4 צמתים קריטיים וגאים לתת את המוצר הכי מקיף בשוק
.
על בן מוסקוביץ' פתרונות נדלן קראו בהמשך הכתבה.

  • כוח הצוות: צוות עם מספר רב של יועצי נדל"ן.
  • מעטפת שירותים בפתרונות נדל”ן: במשרדנו ממוקמים נותני שירות בתחום הנדל”ן כגון עורך דין ויועץ משכנתאות, מה שנותן למוכרים מגוון שירותים נוספים שמקלים מאוד על התהליך ונותנים לו ערך נוסף הכרחי.
  • מקצועיות: צוות יועצי הנדל”ן שלנו עוברים מגוון רחב של קורסים מקיפים בכל תחום הנדל"ן, משא ומתן ותקשורת בין אישית, ביחד אנו מאחדים עשרות רבות של שנות ניסיון בכל תחומי הנדל"ן אשר עומדות לשירות הלקוחות.
  • מחלקת השיווק והמכירות שלנו: פתרונות נדל”ן חברה מתקדמת טכנולוגית, בנויה ממערך שיווק דיגיטלי מקצועי ביותר אשר דואגת ששום לקוח לא יתפספס ומתחייבת שמוצר השיווק, הפרסום והחשיפה שלה לנכס של הלקוחות הוא הרחב ביותר בשוק בעשרות אחוזים ולכן נדע לייצר את מירב התחרות על הנכס ומכירה מהירה במחיר אידאלי.
בן מוסקוביץ' פתרונות נדלן - משרד תיווך נדלן בחיפה
בן מוסקוביץ' – פתרונות נדל"ן

בן מוסקוביץ' – פתרונות נדל"ן

אחד משלושה שותפים בחברה, בוגר לימודי משא ומתן, בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן, חניכת סוכנים ותקשורת בין אישית.
בן 32 נשוי פלוס 2 וחיפאי במקור.
"לאורך כל שנותיי בתחום שמתי דגש על מקצועיות ולמידה מתמדת, אני מאמין שחשוב ללמוד ולהתפתח בכדי לקבל כמה שיותר כלים שיוכלו להפיק ללקוחות תוצאות מיטביות.
בסופו של דבר אנחנו נמדדים ביכולת שלנו להביא כמה שיותר כלים מקצועיים לשולחן בכדי שעסקה תצא לפועל על הצד הטוב ביותר."
עוד מספר בן מוסקוביץ' "כאשר הקמנו את פתרונות נדל"ן בנינו את החברה מתוך חזון משותף של בניית צוות מקצועי אשר נוכל לראות אתו דרך משותפת לגדילה וצמיחה יחד."

קצת על החברה

פתרונות נדל"ן הוקמה בשנת 2013 והפכה להיות מובילה בעיר חיפה.
בבעלות 3 שותפים, בן מוסקוביץ', אמיר רז ואלדר ישראלי אשר כל אחד מביא איתו מגוון כישורים.

החברה ממוקמת במוריה 52, מונה 2 סניפים ומדורגת כבר שנה שלישית ברציפות ב-TOP10 של מדד משרדי התיווך המובילים בכמות העסקאות בכל חיפה, נשר וטירת הכרמל.
אצלנו במשרד ניתן למצוא שירותים נלווים בתחום הנדל"ן כגון ייעוץ משכנתאות, עריכת דין ועוד,
לא סתם הסלוגן שלנו זה "כל תחומי הנדל"ן בבית אחד"
השאיפה שלנו היא תמיד להיות בקדמת הטכנולוגיה ולכן אנו משקיעים המון בשיווק ופיתוח כלים טכנולוגים שישפרו את חווית הלקוחות וייעול העבודה שלנו.

לפרטים נוספים על המשרד – פתרונות נדל"ן

מהם ערכי החברה שלנו?

אנחנו שומרים על מקצועיות ושקיפות בתהליך התיווך ובשירותים שאנו מספקים, בין אם זה ביכולת התקשורת עם הלקוחות, בתהליך המקצועי או בתפעול היומיומי שלנו כי בסוף טובת הלקוח קודמת לכל ותמיד זכור כי השכר שלנו זה תוצר לוואי של תהליך מקצועי ולקוח מרוצה שיהפוך לשגריר.
אנחנו מאמצים גישה אישית ומותאמת לכל לקוח ומקדישים זמן ומשאבים כדי להבין את צרכיו ולספק לו את השירות המותאם ביותר.

מה אני חושב על שוק הנדל"ן החיפאי?

חיפה חיפה, עיר עם עתיד.
"חיפה היא מטרופולין ענק שעדיין לא מיצה את עצמו", אומר בן מוסקוביץ'.
"בניגוד לתל אביב או ירושלים, שרמות המחירים בהן מגלמות את השווי הריאלי של הנכסים והפוטנציאל העתידי שלהם, בחיפה יש למחירים עוד דרך ארוכה לעשות.
מדובר בעיר מיוחדת, איכותית מאוד, עם מנעד רחב מאוד של בתים למגורים, ועם אפשרויות כמעט אינסופיות מבחינת התפתחות של מסחר ותעשייה".

צפו בעוד סקירות של ערים בישראל

קראו גם – השכונות המובילות בחיפה

דילוג לתוכן