לוגו ראשי

אבי רחמים יזם וקבלן

מדינת ישראל ניצבת בשנים האחרונות בפני תנופת בניה חסרת תקדים, כיאה למגמת גידול האוכלוסייה המתמדת המובילה כפועל יוצא לעלייה גדולה בהיקף הביקושים לדיור בכל רחבי הארץ.
על רקע המציאות המתוארת, מהווה קבוצת אבי רחמים חלק אינטגרלי ממאמץ עליון של תעשיית הבניין בישראל, לקדם פרויקטים למגורים אשר יהוו בסיס לשדרוג איכות המגורים בשנים הבאות.
בראש הקבוצה עומד אבי רחמים יזם וקבלן, המשמש כבעלים ויו"ר הקבוצה מזה למעלה מ-30 שנה.
כאב המייסד והרוח החיה מאחוריה הוא מחזיק על כתפיו הרחבות אחריות משמעותית, הכוללת ביצוע פרויקטים למגורים בכל קנה מידה, ניהול עשרות עובדים בענף בעת ובעונה אחת, והכל מתוך חדוות עשייה ורצון אמיתי לקחת חלק פעיל בבניין הארץ.

באמתחתו של רחמים ניסיון ללא עוררין בתחום הנדל"ן ובדגש על זיהוי הזדמנויות ואיתור נכסים מניבים בעלי פוטנציאל יוצא דופן.
יכולות אלו מעניקות פעם אחר פעם לקבוצה עדיפות על פני חברות וקולגות אחרים בענף, בתוספת להקפדה על ערכים כמו אמינות, מקצועיות ושקיפות מלאה מול קהל הלקוחות לאורך כל הדרך.

עוד מציגה קבוצת אבי רחמים עד היום עשרות פרויקטים חדשים בחיפה שהתבצעו נאמנה תוך עמידה קפדנית בלוחות הזמנים, שימוש בחומרי גלם מובחרים וביצוע איכותי.
כל אלו ועוד העניקו למאות לקוחות מרוצים דיור בסטנדרט הגבוה ביותר ובמחיר הוגן ביחס לשוק.

קראו גם – מדריך: השכונות המובילות בחיפה

אבי רחמים והעיר חיפה, יזם וקבלן בעלים קבוצת אבי רחמים

אבי רחמים יזם וקבלן – איש עשייה

עצם היותו דמות מוערכת בענף הבניה והקשרים הבלתי נלאים אותם צבר במרוצת השנים, מקנים לרחמים מאז היווסדה של הקבוצה ועד היום, מוניטין מצין אשר ערכו לא יסולא בפז, המשתלב עם תשוקה בלתי נגמרת להמשיך ולקחת חלק פעיל בבניין הארץ, הן בערים מרכזיות והן בפריפריה.

חרף העובדה כי רחמים האב מאמין בביזור סמכויות והענקת תפקידים מרכזיים בקבוצה לבניו, המוכיחים כי התפוח לא נפל רחוק מן העץ, הוא ממשיך גם בימים אלה להיות מעורב בפעילות הקבוצה באופן רציף, תוך שהוא מפגין מניסיונו והידע שצבר בכל שלב ועניין.

יצוין כי בשנים האחרונות דוגלת הקבוצה בראשותו של רחמים בקידום פרויקטים ברחבי הארץ על בסיס התחדשות עירונית ותמ"א 38, כשהיא ממשיכה בכל העת לחפש אחר הזדמנויות עסקיות חדשות.

קראו גם – התחדשות עירונית בתל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן