לוגו ראשי

מדריך: השכונות המובילות בפתח תקווה

מהן השכונות האטרקטיביות באם המושבות? סקירה מיוחדת מבית נקסט האוס נדל"ן

תל אביב OUT – פתח תקווה IN. טוב, אולי קצת הגזמנו בהצהרה החד-צדדית, אך הרשו לנו להסביר בפניכם את רוח הדברים.
בעוד המחירים בתל אביב והערים הסמוכות אליה ממשיכים לזנק ללא הרף, הרי שפתח תקווה מצליחה בשקט בשקט להזדנב מאחורה ולהפוך לאחד מיעדי הנדל"ן האטרקטיביים בישראל.

שתפו

שכונות מובילות בפתח תקווה, שווה לכם לקרוא - העיר שלי

העיר הידועה גם בכינויה "אם המושבות" נחשבת כאמור שלא בכדי לאחת הערים האטרקטיביות ביותר בגוש דן.
היא ניצבת במיקום אסטרטגי מנצח במרכז הארץ, מקבצת אליה מדי יום עשרות אלפי עובדים המתפרנסים בתחומה, וזאת עוד מבלי שהזכרנו את המהפכה התחבורתית שמתרחשת בה ממש בימים אלה, אשר עתידה להפוך אותה תוך שנים בודדות לנגישה במיוחד באמצעות פיתוח תשתיות בהיקף יוצא דופן (הקמת עשרות מסופי תחבורה ציבורית וקידום תחנה מרכזית חדשה וראשונה מסוגה).

במידה וגם אתם שואפים להפוך לתושבים מן המניין בעיר שצוברת תאוצה מקצב מסחרר, החלטנו במשרד התיווך בפתח תקווה נקסט האוס נדל"ן לערוך עבורכם סקירה קצרה על כמה מהשכונות המבוקשות ביותר בפתח-תקווה, הזוכות לביקושים גבוהים למדי ומוכיחות כי עוד כוחן במותניהן. 

כפר גנים

שכונה בעלת מעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה, מתאפיינת באוכלוסיית תושבים חילונית ודתית, החיים בצוותא בהרמוניה מופלאה.

בלב השכונה תמצאו מוסדות חינוך ברמה גבוהה, פארקים וגינות שעשועים מטופחות, קניון ומרכז קניות שוקק חיים ועוד הפתעות אשר מעניקים לתושביה איכות חיים על הצד הטוב ביותר.  

נווה גן

שכונה חדשה ויוקרתית, ממוקמת בסמיכות לפארק ומתאפיינת בבנייה רוויה עם רבי קומות. נחשבת לאחת השכונות המבוקשות ביותר עבור משפחות עם ילדים, בזכות היקף רחב היקף של שירותי חינוך וקהילה לרווחת התושבים. 

רמת ורבר

השכונה הממוקמת במרכז העיר נבחרה על ידי עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון להפוך לשכונה הראשונה המיועדת להתחדשות עירונית בראיה שכונתית. על פי התכנון צפויות להתווסף לתחומה כ-4000 יחידות דיור בשנים הקרובות, בדגש על עירוב שימושים ושיפור תשתיות. ברמת המחירים, היא נחשבת לאטרקטיבית במיוחד עם תשואות בשיעור של 3 אחוזים ומעלה עבור ציבור המשקיעים.

דילוג לתוכן