לוגו ראשי

כשמקצוענות ואיכות נפגשים להם יחדיו

הבית שלנו הוא כור מחצבתנו.
אנחנו משקיעים בו את מיטב המשאבים והאנרגיות על מנת להפוך אותו לחלל נעים ומזמין אשר יעניק לנו את התחושה האופטימלית, כמו גם לאורחים הפוקדים אותו מעת לעת.

שתפו

טובה דוד וצילה רייזר משרד אדריכלות ועיצוב פנים ותיק בחיפה - העיר שלי
טובה דוד וצילה רייזר

כשמדובר ברצון לשפץ, לשדרג או אפילו לבנות בית חדש מן היסוד, קיימת חשיבות עליונה לבחירה בשירותיו של משרד אדריכלים איכותי ומנוסה, אשר יהיה אמון על כל תהליך התכנון מ-א' עד ת', תוך הקפדה על מקצועיות ללא עוררין והתאמת התכנון בהתאם לדרישותיכם. 

רבים תוהים כיצד עליהם לבחור בין משרדי האדריכלים השונים, משימה שעשויה לא פעם להיות מורכבת במיוחד, לגזול זמן ואנרגיות מיותרות.
על מנת להקל עליכם את המלאכה, לפניכם מספר כללי מפתח שצפויים לסייע לכם בדרך לבחירת משרד האדריכלים הנכון עבורכם. 

ניסיון הוא שם המשחק – כפי שלא הייתם רוצים להגיע לרופא או כל בעל מקצוע אחר שאין בידיו ניסיון מספק, כך גם לא נרצה להפקיד את ביתנו בידי משרד אדריכלים שלא צבר מספר פרויקטים באמתחתו.
מומלץ לבקש בעיון את רשימת הפרויקטים הנבחרים שביצע כל משרד על מנת לבחון את כישוריו.
כדאי גם לערוך שיחת היכרות ראשונית עם כל משרד בניסיון ללמוד על האסטרטגיה התכנונית ועל "האני מאמין" שלו. 

בנוסף, ככל שמשרד אדריכלים הינו מנוסה יותר, כך ביכולתו להציע גמישות והתאמה מלאה לאופי החלל שברשותכם, כמו למשל בתים בעיצוב כפרי, מודרני ועד לתכנון אדריכלי של חללים מורכבים מבחינת שלד, עיצוב פנים ונוף. 

הגדרת תקציב מראש – יש להגדיר כבר בשלב מוקדם מול משרד האדריכלים המיועד את יכולות התקציב שברשותכם.
בקשו לדעת מול הגורמים הרלוונטיים האם באפשרותם להיענות לדרישותיכם על בסיס התקציב שהגדרתם בפניהם (לדוגמה: מהם חומרי הגלם בהם ישתמשו ומהם מחירי הקצה שלהם). 

יחס בין-אישי – זוהי הזדמנות גם להתרשם מההתנהלות והיחס הבין-אישי של משרד האדריכלים המיועד, שכן מדובר באנשי מקצוע שעתידים ללוות אתכם לאורך כל התהליך התכנוני.

משרד האדריכלים בחיפה T&Z בניהולן של טובה דוד וצילה רייזר הינו הכתובת לשדרוג החלל שברשותכם.
בזכות המקצוענות והניסיון שצבר המשרד ללא עוררין, הוא מהווה אורים ותומים בתחומו תוך הקפדה על שקיפות מלאה מול הלקוחות ומתן פתרונות אדריכליים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

דילוג לתוכן