לוגו ראשי

דניאל אדרי

מאז שאני זוכר את עצמי מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. 
אני חי מוסיקה, נושם מוסיקה, ואפילו מרשה לעצמי לחלום בשפה מוסיקלית.

בשנת 2006 החלטתי לקחת את האהבה הזו צעד אחד קדימה ולפתוח יחד עם אשתי האהובה, שני, את ORIOR כבית עבור ציבור המוסיקאים בישראל.
בתחילת הדרך עסקה החברה בייבוא של אקססוריז לנגנים, אלא שלאור הביקוש הגדול והרצון לתרום לקהילת המוסיקאים כחול-לבן ולספק לה שירות מיטבי תחת קורת גג אחת באינטרנט, החלטנו תוך פרק זמן קצר להרחיב את תחומי העיסוק שלנו, הכל מתוך חדוות עשייה ורצון אמיתי להיות שם עבורם בכל שלב בקריירה שלהם, בין אם מדובר במוסיקאים מקצועיים וגם בחובבים או כאלו המצויים בראשית דרכם.

ORIOR – גן עדן למוסיקאים

אז קצת עלינו, ORIOR תפסה תאוצה במהלך משבר הקורונה וההזמנות המקוונות שעלו בעשרות אחוזים. הרעיון שלנו פשוט – במקום לבזבז זמן ואנרגיה על מעבר בין חנויות נגינה, אצלנו תוכלו לרכוש את מגוון רחב של כלי נגינה, אביזרים ומוצרים משלימים, תוך לחיצת כפתור פשוטה, בכל זמן ומקום.

לאור היותנו יבואנים של מותגי מוסיקה בינלאומיים מובילים, אנו מסוגלים להציע לקהל הלקוחות שלנו מחירים מיוחדים, שעשויים להיות נמוכים משמעותית מהמחירים הממוצעים בשוק.
בנוסף, בחלק ניכר מהמוצרים שלנו אנו משמשים כיבואנים בלעדיים (תתפלאו, אבל בחלק מהמוצרים אנחנו מציגים מחירים שהינם זולים אפילו ב-70 אחוז מהמתחרים!).

אוריאור, חנות כלי נגינה אונליין, המסגר 10 נתניה - העיר שלי

אז למה כדאי לרכוש אצלנו, אתם שואלים? נתחיל בעובדה שאנחנו מגיעים מתוך עולם המוסיקה, מבינים לליבם של הנגנים והתעשייה, ובעיקר מעוניינים להשרות מניסיוננו עבורם.
לכך נוסיף את עניין המקצועיות, שכן בסופו של יום תזכו לשירות על ידי מוסיקאים בעלי ידע וניסיון בתחום, כך שתוכלו לחוש בטוחים כי הנכם מבצעים רכישה מגורם מקצועי שבהחלט יודע מה הוא עושה.

ומה לגבי הזמינות? מאז ORIOR הוקמה, אנו מקפידים על זמינות מלאה לקהל הלקוחות, כולל משלוח בפריסה ארצית רחבה וגם בשעות לא שגרתיות בעליל, כולל אחריות מלאה על כל מנעד המוצרים ושירות לקוחות זמין מדי יום החל מהשעה 10:00.

דילוג לתוכן