לוגו ראשי

עיר בתנופה: תור הזהב של חולון

בימים בהם שוק הנדל"ן המקומי רותח מתמיד עם מחירים שנוסקים לגבהים שטרם נראו בישראל, מחפשת קהילת המשקיעים אחר הזדמנויות חדשות על מנת להשיג תשואה איכותית על כספה.

שתפו

דירות להשקעה בחולון, דירות שכדאי לכם לקנות בחולון - העיר שלי
דירות להשקעה בחולון

אין עוררין כי גוש-דן היה ונותר מאז ומתמיד האזור האקסקלוסיבי ביותר בארץ עם טווח מחירים וביקושים גבוה.
עם זאת, ניכר כי גם בתוכו ניתן למצוא ערים מבטיחות אשר נדמה כי עדיין לא הגיעו לשיא הפוטנציאל שלהן

כזו היא העיר חולון המתקרבת בצעדי ענק אל עבר רף 200 אלף התושבים. על מנת לסבר את האוזן, טווח מחירי הדירות בה זינק רק בשנתיים האחרונות בכ-20 אחוזים, אולם באותה נשימה יש לציין כי היא מהווה קרקע פורייה עבור משקיעי הנדל"ן, זאת לאור פרויקטים רבים הנמצאים בשלבי תכנון או שיווק על טהרת פינוי בינוי או תמ"א 38 (בעיקר במרכז העיר).

אם גם אתם מחפשים אחר דירות להשקעה בחולון בניסיון לנתב את כספכם בצורה המיטבית, הנה כמה שכונות שכדאי בהחלט לשים לב אליהן. 

תל גיבורים – השכונה הוותיקה שהוקמה בשנות ה-50 בצפון מערב העיר, מתאפיינת בעיקר במבני שיכון נמוכים וקוטג'ים טוריים.
ממוצע המחירים בה מעט נמוך משכונות אחרות בחולון, נתון שמתווסף לתוכניות מאושרות עבור הקמת כ-350 דירות חדשות בתחומה, זאת במסגרת תב"ע 619 של עיריית חולון שהופקדה לפני חודשים בודדים ועתידה להגדיל משמעותית את זכויות הבנייה במספר שכונות בכל רחבי העיר. 

ג'סי כהן – השכונה שסבלה בעבר ממיתוג שלילי עוברת מתיחת פנים דרמטית בשנים האחרונות.
גם היא צפויה במסגרת תכנית המתאר החדשה לעיר ח/2030 ליהנות ממספר מתחמים חדשים על בסיס התחדשות עירונית, שצפויים להוביל אליה אוכלוסייה מבוססת במעמד סוציו-אקונומי גבוה יותר, לצד צפי לעליית מחירים לא מבוטלת עבור דירות בגדלים שונים.  

מרכז העיר – עבודות הקו הסגול במסגרת תוואי הרכבת הקלה שעתידות לעבור ברחובות שונים במרכז העיר, כדוגמת סוקולוב, שדרות קוגל, שדרות ירושלים, שנקר, פיכמן, צפויות להגדיל את ערך הדירות באזור באופן משמעותי.

ח-500 – השכונה האקסקלוסיבית בדרום העיר שעתידה להיבנות על כמחצית משטחה המוניציפלי של חולון נחשבת לאחת מהזדמנויות ההשקעה המשתלמות ביותר בשוק הנדל"ן בארץ.
מדובר על אחת מעתודות הקרקע האחרונות בחולון, כאשר מדובר על פי כל ההערכות בשכונה שעתידה לאכלס תוך כעשור כ-50 אלף תושבים בלמעלה מ-13,500 אלף יחידות דיור סך הכל.

בקרו בכרטיס העסק של תרשיש נדלן – דירות להשקעה בחולון

גולשים מחפשים – השקעות נדלן בחולון

משרדי תיווך מובילים בחולון

דילוג לתוכן